  • Data: 2022-10-10 21:11:29
    Temat: Re: Kopia dysku
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2022 o 19:35, Kaczin pisze:

> [...]
    ne-dyski-hdd-4476?string=u%C5%BCywane

    > Czy ty, leśny dziadku, zrozumiałeś o co pyta OP?

    Drogi staruszku, to o co pyta OP, przerabiałem milion razy i
    zdecydowałem się na _sugestię_ wyprzedzającą o epokę jego pomysł.

    Miliony razy robiłem kopie całego dysku i generalnie do niczego się
    nigdy nie przydały, zajmując miejsce i leżakujące pendrajwy czy wypalone
    płyty, chyba że zaczął padać dysk i trzeba było odtworzyć poprzedni
    system...na nowym dysku, co często bywało upierdliwe.

    Generalnie zakup dysku i w tym przypadku jest istotny ale "mój" pomysł
    wyprzedza ewentualną awarię czy to mechaniczną czy softwarową :] i
    przede wszystkim jest w miejscu sprawdzony, odpalony a co najważniejsze
    dobrze zabezpieczony jak i obecny czas potrzebny na realizację całego
    pomysłu zostaje zaoszczędzony dokładnie na TEN MOMENT kiedy coś się
    spierdoli i trzeba w 5 min odpalić maszynkę a czasu brakuje :]

    Teraz rozumiesz?

    Odpowiedzi w tym wątku padło kilka i nawet się z niektórymi zgadzam.
    Piszę, jak ja bym postąpił, co z resztą robię od dłuższego już czasu i
    zawsze jakiś dysk, nawet kilka (bo miałem kaprysy na różne OeSy, leżą
    sobie na półce gotowe do podpięcia :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>