  • Data: 2014-03-05 09:58:06
    Temat: Re: Konwersja wiki
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-05, Maciej Sobczak <s...@g...com> wrote:

    > Generalnie, serwery wiki do tego służą. Tzn. serwer wiki to taki program, do
    którego podłączamy się przez HTTP a on bierze źródło z markupem wiki, konwertuje na
    HTML i wysyła klientowi.
    > A najlepiej nadaje się do tego ten sam serwer wiki, który te dane źródłowe zapisał.
    >
    > Oczywiście w takim wynikowym HTMLu są jakieś niepotrzebne rzeczy, np. logo albo
    footer tego serwera, ale chyba łatwiej to wyciąć, niż konwertować źródło.

    A to jeszcze zależy co to za język formatowania, bo do niektórych (ReST,
    Markdown, Textile) są samodzielne konwertery.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot