  • Data: 2009-05-27 20:42:35
    Temat: Re: Konwersja px -> em
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gvk80v$et7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam wszystkich
    >
    > Potrzebuje w kodzie strony podac wymiary jednego z kontenerow. Podanie w
    > px
    > dziala, ale poniewaz kontener ma overflow:hidden, to nie jest mozliwe
    > powiekszanie ctrl++ bez znikniecia z widoku czesci tekstu. Ale sytuacje
    > rozwiazala by zamiana px-> em. Wtedy powiekszanie ctrl++ nie powodowalo by
    > utraty tekstu.
    >
    > I stad moje pytanie: czy istnieje jakas sprawdzona metoda konwersji px->em
    > ?
    > Sprawdzona, to znaczy dzialajaca pod Windows, Linux i MacOS w
> [...]

    Nie bedzie prosciej oszacowac w jakim zakresie em'ow content bedzie sie
    prezentowal przyzwoicie, ograniczyc (em'ami) przez min/max i wszedzie leciec
    wzglednie?

    Bo jak ktos na najwiekszej plazmie, przy najwiekszej rodzielczosci wali okno
    przegladarki na caly ekran i zmniejsza rozmiar fonta, to znaczy, ze ma
    problem na inna grupe?

    sz.