  • Data: 2009-05-27 21:01:54
    Temat: Re: Konwersja px -> em
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ethanak" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:gvk8ku$s5$8@news.onet.pl...
    > A zrobisz mi konwerter z litrów na metry? Nie da się bezpośrednio
    > przeliczyć px<->em.

    No konwersji z litrow na metry nie zrobie.
    Ale juz z px na em wydaje mi sie to osiagalne, poniewaz w tym wypadku mozna
    je potraktowac jako jednostki tej samej cechy (wysokosci kontenera). Nie
    chodzi mi o idealną konwersję, moze sie to roznic nawet o iles tam procent.

    > Poza tym nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym nieznikaniem :(

    Juz wyjasniam.
    Mam kontener o nazwie #slide i podaje jego height na 300px. Jednoczesnie
    overflow:hidden.
    Kontener ten zawiera tekst. I w normalnych warunkach jest ok, ale chcialbym,
    zeby np. po wcisnieciu co najmniej 3xctrl++ ten tekst dalej byl widoczny
    (czyli kontener sie musi zwiekszac, a jesli podam jego wysokosc w px to przy
    overflow hidden tekst powiekszany moze mi gdzies uciekac pod dolna krawedz
    kontenera i juz nie bedzie widoczny).

    Nie dbam o czesciowe rozwalenie ukladu, poniewaz jesli ktos chce powiekszyc
    tekst, to jest raczej osobą slabiej widzącą i jej chodzi glownie o
    przeczytanie tekstu, a nie podziwianie co do piksela grafiki. Ale znikania
    tekstu chcialbym uniknac.

    Tymczasowo rozwiazalem problem dajac height: 100%. O dziwo ladnie sie
    dopasowuje przy powiekszaniu:)

    ps. u mnie pod pojeciem ctrl++ rozumiem samo powiekszanie tekstu a nie to
    takie dziwne powiekszanie strony znane z Opery. Ale cos mi sie wydaje, ze
    IE>6 tez powieksza nie tekst, ale wszystkie elementy i nowy FF tez cos
    takiego robi. To moze ja za bardzo kombinuje z tym, aby dbac o to
    powiekszanie literek, bo i tak wszyscy juz powiekszają tą inną metodą?

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera