    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konwersja halogenów do HID
    Date: Fri, 26 Nov 2010 10:08:28 +0100

    news:icl6pq.a64.0@poczta.onet.pl...

    > Po trzecie - nie spotyka się też aut z wycieraczkami/spryskiwaczami,
    > chyba że ktoś zobaczy jakieś auto europejskie - z tego można wnioskować
    > że Amerykanie lepiej dbają o drogi i nie dopuszczają do tego aby na nich
    > była warstwa błota. A czysty deszcz, nawet gdy wyschnie na gorącej
    > lampie, nie stanowi aż takiego problemu dla kierowcy co zaschnięte błoto.
    > Na dodatek jest dobra infrastuktura autostrad z dobrze zadbanymi
    > "rest area", zatoczkami do odpoczynku gdzie w razie potrzeby możesz
    > sobie rozprostować nogi i przetrzeć lampki...
> [...]

    Nie opowiadaj takich rzeczy dziś ludzie jeżdżą po całym świecie
    Byłem przez dłuższy czas w Chicago. Jak nie było deszczu, co rzeczywiście
    było stanem częstym (o dziwo byłem jesienią, do lata) nie było problemu
    Może na autostradach w deszczu się nie brudzą
    (powód -odmiana amerykańskiego H2O:)) w mieście samochód brudził mi
    sie w podobnym tempie jak w Kielcach. Nie wiem skąd wziąłeś taką teorię.
    Z czystości w Stanach??? Nie wiem, może Chicago to wyjątkowo brudne miasto.
    Może w Ameryce bardziej dbają o ustawienie świateł, bo w Polsce są
    asymetryczne, a i tak oślepiają, przez brak dbałości? Bezmyślność?
    Przez montowanie choćby omawianych HID ów.
    Pszemol szkoda gadać (choć podobno Warto rozmawiać)

    Artur(m)