-
Data: 2010-11-26 22:32:10
Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:icp11i$62q$1@inews.gazeta.pl...
> Jeszcze ciekawostka: w amerykańskich autach regulacja wysokości świateł
> jest
> prawie niespotykana - widać oni tam są jednak odporniejsi na olśnienie !
a moze mają mniej przepisów które ostatecznie s mało użyteczne. U nas
poziomowanie jest obowiązkowe a juz ktoś pisał ze mało kto tego używa.
> Jeszcze kilkanaście lat temu amerykańskie światła mijania nie musiały mieć
> ostrej górnej granicy światło / cień dla świateł mijania.
Nie wiem czy nadal tak nie jest, bo samochody wypozażone w zarówke H13 wcale
nie są stare (np Doodge Caliber 2008)
> Istnieją tam dwuwłóknowe żarówki o innym układzie żarników - zamiast, jak
> w H4
> - włókno mijania (z miseczką od dołu) z przodu a włókno drogowych za nim
> na
> tej samej wysokości, to te amerykańskie żarówki mają oba włókna
> umieszczone w
> tej samej odległości od cokołu - jedno nad drugim!
Spotkałem sięz H13 i tam nie ma ostrej granicy odcięcia
http://allegro.pl/h13-zarowka-60-55w-classic-led-des
ign-f-vat-i1326802106.html
H13 to system USA. W H13 jedno włókno jest wysunięte dalej niż drugie.
Światło drogowe jest w ognisku a mijania poza ogniskiem
"H13, the high-beam filament is at the focal point and the low-beam filament
is off focus. For use in right-traffic countries, the low-beam filament is
positioned slightly upward, forward and leftward of the focal point, so that
when it is energised, the beam is widened and shifted slightly downward and
rightward of the headlamp axis. "
> Ze szkła lampy wystawały trzy "pipki" i wystarczyło na nich oprzeć
> odpowiednią
> poziomicę, by skontrolować ustawienie lamp!
to fakt, kiedyś takie były calkiem popularne. Spotkałem sie tez z
reflektorami które były skompaktowane z włóknemm tzn cały klosz był bańką i
musiała tam być próżnia
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.10 00:46 Wmak
- 29.11.10 12:01 Artur\(m\)
- 29.11.10 12:03 Artur\(m\)
- 29.11.10 13:18 Artur\(m\)
- 29.11.10 16:59 Adam Adamaszek
- 29.11.10 17:01 Lewis
- 29.11.10 18:23 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO