  • Data: 2009-03-25 22:07:56
    Temat: Re: Konwersja filmików z aparatu
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Wed 25 of Mar 2009 21:31, Pawel_W wrote:

    > A tak z 10s filmiku może, a nie 1-2 sekundy i to dość statycznego.
    > Dynamicznie jest mniej niż przez sekundę. :/

    Nie za bardzo wiem co więcej mogła by dać sekwencja dłuższa.
    Co szósty obrazek z jednego filmu pokrywa się z co piątym
    z drugiego. Więc 6 klatek (1/5 sekundy) powinno wystarczyć.

    Też nie wiem co da większa dynamika. Moim zdanieme będzie to
    x x x x
    zamiast
    x x x x
    a chyba chodzi o kształt x

    Poza tym nie mam innego nadającego się filmu.
    Ale jakby co, to mogę pokombinować z jakimś filmikiem
    ogólnie dostępnym w sieci. Poproszę tylko o namiary.

    --
    nb