    From: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrolka oleju.
    Date: Thu, 24 Mar 2011 11:44:47 +0100

    W dniu 24.03.2011 11:37, Myjk pisze:
    > 2011-03-24 11:21:28 MMS
    >
    >> Silnik 1.9 JTD 16V 140kkm przebiegu.
    >
    > Oryginalnego, czy "drugi" właściciel?
    > Nie dmucha Ci przypadkiem z wlewu oleju
    > po odkręceniu korka?

    Drugi właściciel. Nie, nic nie dmucha. Silnik zachowuje się bardzo
    dobrze. Oprócz tego nie mam żadnych zastrzeżeń co do jego pracy. Żadnych
    wycieków itp.
    Teraz porównałem sobie oleje, bo do tej pory był zalewany Selenią 20K, a
    meches miesiąc temu zalał mi go tym Elfem. Selenia 20K to 10w40, a ten
    elf to 5w40. Co prawda w książce serwisowej mam, że może być 5w40. Może
    to właśnie jest powodem ?