    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola z suszarką
    Date: Sat, 04 Feb 2012 21:11:11 +0100

    W dniu 2012-02-04 15:55, kogutek pisze:
    > Lukasz<w...@b...net.pl> napisał(a):
    >
    > Tak jeżdżę jak piszesz. Jest 50 to max 50. Jest 30 to max 30. I mam w dupie
    > posrańców szarpiących się za mną. Nie blokuję lewego pasa jak mam prawy wolny.
    > Niby po co. I tak chujki niczego się nie nauczą. Ale dymać tez się nie dam.
    > Mam kamerkę. Jak by co jakiś materiał do obejrzenia będzie.

    wysyłasz regularnie nagrania na policję? jak tak to już wiem czemu nie
    mają czasu na szukanie złodziei, jak nie- to wysyłaj, bo i tak nic
    pożytecznego nie robią!

    Wpływy z mandatów
    > działają na moją korzyść.Nie dokładam się i możliwe że coś z tego mam.

    no to raczej pewne - w tym roku zdaje się masz 500zł podwyżki dla posłów

    > Jeszcze rok, dwa może trzy i też nauczysz się jeździć, a jak się nie nauczysz
    > to rowerek bo na niego nie trzeba PJ.

    dam sobie radę, punkty nałapałem tylko w czasie kiedy miałem zepsute CB
    Jak bym jeździł codziennie tylko parę km do pracy i z pracy to też
    mógłbym sobie pozwolić na jazdę 50km/h

    Lukasz