  • Data: 2012-02-04 19:53:38
    Temat: Re: Kontrola z suszarką
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 04 Feb 2012 19:12:50 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Ciekawe, że odniosłeś się tylko do pokreślonego fragmentu, a nie
    > do całości. Te możliwości kombinacji duże nie są.

    No póki co zakupiono odpowiedni sprzęt który takie możliwości poprawia.

    > Naprawdę? Zapomniałeś, że wójta czy burmistrza wprost wybierają ludzie.

    No i to chyba dobry wójt który potrafi zorganizować 5.000.000zł z
    "turystyki" warszawskiej jadącej nad morze?

    > A jak mają w poważaniu to ich się odwołuje. SM też można. Tylko trzeba
    > się tym interesować, a nie płakać jak to urzędnicy kombinują.

    > Dobra, pokaż w takim razie tych, którzy tak robią bezkarnie. Obecnie.

    Trzebielino, Człuchów (gm. wiejska), Debrzno, Rzecznica, Wicko, Kobylnica,
    Potęgowo

    To tak tylko z moich okolic za 2011 rok.
    A projekty budżetów na 2012 rok jeszcze "ambitniejsze".

    Oczywiście jest to jakiś tam margines i patologia, ale niezwalczany sie
    rozlezie po innych gminach które zobaczą w tym możliwości zarobkowania.

    Ja ze swojej strony powiadomiłem kilka różnych instytucji które mogą być
    jakoś tam władne w tej kwestii, no ale czy ktoś się tam tym zajmie, to już
    trudno zgadywać.

    Bo oczywiście masz rację że zgodnie z obecnie obowiązującym prawem w
    zasadzie nie ma już możliwości finansowania gminy z fotoradarów, prawdę
    mówiąc nie ma nawet możliwości prowadzenia skutecznych kontroli
    fotoradarami z powodu konieczności oznakowania miejsc i samych fotoradarów.
    Natomiast pole do kantów jest zarówno od strony budżetu jak i samego
    przeprowadzania kontroli jest szerokie.

    > Nie wiem czy dobry, ale obowiązku przekraczania prędkości jazdy nie ma.

    Jechałem 60/60
    62/60 to był pomiar z urządzenia którego producent deklaruje dokładność
    +-3km/h.

    > Żaden problem? Ciekawe, miałem wrażenie, że wręcz odwrotnie.

    No to pokaż ukaranego wójta który z 5.000.000zł wpływów z mantatów wydał
    pół miliona na drogi, a resztę na co tam uważał.

    > Zdaje się, że zapomniałeś, że zostało to uporządkowane

    Nie, nic nie zostalo uporządkowane.
    Pojawiły się owszem pewne zapisy prawne, ale co z tego skoro są z jednej
    strony olewane, z drugiej nieegzekwowane?

    Mniej-więcej na tej samej zasadzie można twierdzić że problem przekraczania
    prędkości w Polsce nie istnieje, bo jest to uregulowane ustawą PoRD.

    > , więc nie bardzo
    > rozumiem czemu tak się trzymasz tych teorii spiskowych o utracie PJ
    > po minięciu 20-30 FR.

    No bo sobie pooglądałem na żywo homologowany i dopuszczony do kontroli
    drogowej przyrząd mierzący prędkość - równie dobrze nadawałby się do
    obstawiania losowań lotto.