  • Data: 2012-02-04 21:30:11
    Temat: Re: Kontrola z suszarką
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-04 19:53, Tomasz Pyra pisze:

    > No póki co zakupiono odpowiedni sprzęt który takie możliwości poprawia.

    Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób ma kombinować taki strażnik, skoro
    jak twierdzisz wina leży po stronie sprzętu?

    > No i to chyba dobry wójt który potrafi zorganizować 5.000.000zł z
    > "turystyki" warszawskiej jadącej nad morze?

    Jeżeli chodzi o kwestię FR, to nie może tego przeznaczyć na cel
    dowolny.

    > Trzebielino, Człuchów (gm. wiejska), Debrzno, Rzecznica, Wicko, Kobylnica,
    > Potęgowo

    A co to znaczy bezkarnie? A dlaczego mnie nie złapali?

    > To tak tylko z moich okolic za 2011 rok.
    > A projekty budżetów na 2012 rok jeszcze "ambitniejsze".

    Aha - i dochód z FR też będzie na cele dowolne, czy tak jak zapisano
    w ustawie?

    > Oczywiście jest to jakiś tam margines i patologia, ale niezwalczany sie
    > rozlezie po innych gminach które zobaczą w tym możliwości zarobkowania.

    Nie widać, by ta teoria spiskowa miała się dobrze, a wręcz przeciwnie.

    > Ja ze swojej strony powiadomiłem kilka różnych instytucji które mogą być
    > jakoś tam władne w tej kwestii, no ale czy ktoś się tam tym zajmie, to już
    > trudno zgadywać.

    Skoro ustawy zmieniono (wcześniej) to znaczy, że na patologię już
    reagowano (również wcześniej).

    > Bo oczywiście masz rację że zgodnie z obecnie obowiązującym prawem w
    > zasadzie nie ma już możliwości finansowania gminy z fotoradarów, prawdę
    > mówiąc nie ma nawet możliwości prowadzenia skutecznych kontroli
    > fotoradarami z powodu konieczności oznakowania miejsc i samych fotoradarów.

    Otóż to, z tym, że błędne jest stwierdzenie, jakoby przy obecnym
    wymaganiach nie można było prowadzić skutecznych kontroli.

    > Natomiast pole do kantów jest zarówno od strony budżetu jak i samego
    > przeprowadzania kontroli jest szerokie.

    Tak, tak. Raczej niewielkie.

    > Jechałem 60/60

    Nie wierzę :)

    > 62/60 to był pomiar z urządzenia którego producent deklaruje dokładność
    > +-3km/h.

    Znaczy wszystko w porządku. Mandatu mogłeś nie przyjąć - akurat w
    takiej sytuacji pomiar nie świadczył o popełnieniu ...

    > No to pokaż ukaranego wójta który z 5.000.000zł wpływów z mantatów wydał
    > pół miliona na drogi, a resztę na co tam uważał.

    Już po zmianie ustaw? Chyba jeszcze się nie da.

    > Nie, nic nie zostalo uporządkowane.
    > Pojawiły się owszem pewne zapisy prawne,

    Aha, czyli nie zostały uporządkowane... Ciekawe.

    > ale co z tego skoro są z jednej
    > strony olewane, z drugiej nieegzekwowane?

    Jak są olewane to są na to dowody, które bez problemu można przed sądem
    przedstawić. A co do nieegzekwowania - co masz na myśli? Znaczy przy
    kontroli realizacji budżetu gminy zamykają wszyscy oczy?

    > Mniej-więcej na tej samej zasadzie można twierdzić że problem przekraczania
    > prędkości w Polsce nie istnieje, bo jest to uregulowane ustawą PoRD.

    Żeś trafił jak kulą w płot z tm porównaniem.

    Aha.