  • 51. Data: 2015-05-05 15:43:01
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-05 08:53, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Kto zmądrzał? Rowerzyści?

    A jak myślisz?

    Shrek

  • 52. Data: 2015-05-05 15:44:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-05 09:16, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Przy okazji kontrolują też wtedy wszystkich rowerzystów.

    Chciałeś napisać podbijają statystyki zapewne.

    Shrek.

  • 53. Data: 2015-05-05 16:09:50
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-05-05, o godz. 15:44:26
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Chciałeś napisać podbijają statystyki zapewne.

    Rozumiem. Jak złapią pijanego kierowcę to jest to prewencja. A jak
    nawalonego jak wór rowerzystę który ledwo na nogach czy rowerze stoi to
    jest podbijanie statystyk.

    Zdrówko

  • 54. Data: 2015-05-05 16:35:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-05 o 16:09, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Rozumiem. Jak złapią pijanego kierowcę to jest to prewencja. A jak

    Nie widzisz różnicy w ryzyku?

    > nawalonego jak wór rowerzystę który ledwo na nogach czy rowerze stoi to
    > jest podbijanie statystyk.

    Pitolisz. Tak nawalony rowerzysta nie pojedzie, czyli będzie legalnym
    pieszym.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2015-05-05 16:47:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pewnie tak :)
    >
    > Być moze kryterium bycia poderzanym to: "jedzie samochodem..."

    Busem nie samochodem.
    Duża część zawodowych kierowców to alkoholicy, więc szansa na trafienie
    delikwenta się zwiększa.

  • 56. Data: 2015-05-05 17:01:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-05 16:09, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Rozumiem. Jak złapią pijanego kierowcę to jest to prewencja. A jak
    > nawalonego jak wór rowerzystę który ledwo na nogach czy rowerze stoi to
    > jest podbijanie statystyk.

    Manipulujesz - jak jest nawalony jak wór, to nie trzeba losowo trzepać,
    żeby go wyłapać. Za prewencyjnymi kontrolami to będę, jak limity będą
    jak w starej unii. A teraz to naprawdę chodzi o wypełnianie rubryczek
    nie o bezpieczeństwo. Naprawdę - u lepiej radzących sobie z
    bezpieczeństwem Niemców rowerant jest praktycznie zawsze trzeźwy (jak
    już osiągnie około 1,7 promila, to ciężko mu ruszyć z miejsca;). A wiesz
    czemu? Bo mądrzejsi od nas Niemcy wykombinowali, że jak ma jechać po
    kielichu samochodem albo rowerem, to niech napina rowerem - najwyżej się
    zabije.

    Shrek.

  • 57. Data: 2015-05-05 17:54:59
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-05-05, o godz. 16:35:20
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie widzisz różnicy w ryzyku?

    Nie widzę. Pijany na rowerze równie dobrze wywalić może się pod
    samochód i kierowca będzie miał traumę że zabił człowieka. Bo zawsze
    ginie człowiek - nie kierowca czy rowerzysta.

    > Pitolisz. Tak nawalony rowerzysta nie pojedzie, czyli będzie legalnym
    > pieszym.

    Ta... Powiedz to kolejnemu sąsiadowi z mojej działki który znalazł
    się w szpitalu z poważnymi obrażeniami głowy. Gdyby nie świadkowie
    którzy wezwali pogotowie to by nie przeżył i nie dowiedział się że
    rowerem po pijanemu w słup przyładował. Na szczęście w słup a nie w
    jadący samochód bo nikt inny nie miał przez to traumy.

    Zdrówko

  • 59. Data: 2015-05-05 17:56:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > czemu? Bo mądrzejsi od nas Niemcy wykombinowali, że jak ma jechać po
    > kielichu samochodem albo rowerem, to niech napina rowerem - najwyżej się

    Zazdroszcze Niemcom, ze podchodza do tematów zdroworozsadkowo, zamiast
    emocjonalnie sie napinac...

  • 58. Data: 2015-05-05 17:56:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Rozumiem. Jak złapią pijanego kierowcę to jest to prewencja. A jak
    > nawalonego jak wór rowerzystę który ledwo na nogach czy rowerze stoi to
    > jest podbijanie statystyk.

    Jestes kolejnym ktory nie rozróżnia niebezpieczenstwa powodowanego przez
    pijanego kierowce i pijanego rowerzyste?
    To moze zajrzyj do statystyk?

  • 60. Data: 2015-05-05 18:33:39
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-05-05, o godz. 15:56:45
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Jestes kolejnym ktory nie rozróżnia niebezpieczenstwa powodowanego
    > przez pijanego kierowce i pijanego rowerzyste?

    Nie. Jestem kolejnym który nie uważa że to że ściga się pijanych
    kierowców nie powoduje że należy zaprzestać innych wykroczeń wszystkich
    uczestników ruchu.

    > To moze zajrzyj do statystyk?

    W świetle powyższego nie ma po co.

    A jeśli już o statystyki idzie to może lepiej zastanów się czemu przy
    zdecydowanie mniejszej ilości rowerów na drogach w stosunku do
    samochodów i ich sezonowości, rowerzyści stanowią nienaturalnie dużo
    zatrzymywanych wśród pijących kierujących. Przyjmij że nawet połowa z
    40% kierujących którzy są rowerzystami to podbijanie statystyk. Nadal
    co piąty złapany to rowerzysta. Nie zastanawia Cię to?

    Zdrówko