  • Data: 2015-10-06 08:22:12
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-05 o 17:05, m4rkiz pisze:
    > "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message
    >
    > zawsze mozna odmowic, przeciez cie tym alkomatem sila nie zaknebluje...
    >
    > tylko ze oni wychodza z zalozenia ze niewinny nie ma powodu odmawiac i
    > moga zabrac na badanie krwi majac uzasanione podejrzenie...

    No ale oni nie mają żadnych podejrzeń, tylko robią "przesiewowe
    badanie". Ciekawy jestem, czy będą tracić czas na targanie kierowcy na
    krew, czy po prostu machną ręką, bo mają rozkaz stać i sprawdzać
    masówkę. Jest opcja, że mają inne patrole pod ręką na takie okazje.

    No ale czy warto się opierać dla zasady? Straci się pewnie parę godzin
    plus odholowane auto (koszty). Pewnie nie ma żadnych szans na uzyskanie
    zwrotu kosztów holowania i zadośćuczynienia za zmarnowany czas.