  • Data: 2015-10-04 13:22:26
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-03 21:34, re wrote:
    > Ja w takiej ... typowej sprawie.
    >

    > Znowu doświadczyłem kontroli trzeźwości w której obibok nie przedstawił
    > się a zażądał dmuchania

    Jakiś dziwny jesteś - mi się zawsze przedstawiają (choć zwykle nie
    bardzo mnie to interesuje). Jestem pewny, że jakbym poprosił o
    powtórzenie, to by powtórzył bez negatywnych konsekwencji w postaci np
    sprawdzania trójkąta. Dmuchałem z 6 czy 8 razy w ciągu ostatniego roku i
    niegdy nie doświadczyłem jakiegoś chamstwa z ich strony. Zawsze się
    grzecznie przedstawiali, mówili o co chodzi, jak dmuchać (mimo, że potem
    mówiłem, że przecież już wiem i na koniec życzyli bezpiecznej jazdy. Raz
    nawet chcieli prawko zobaczyć;)

    To co myślę o polowaniu na czarownice z 0,25 promila to jedno, ale jeśli
    chodzi o sposób przeprowadzania kontroli to nie mam im specjalnie nic do
    zarzucenia. Choć raz widziałem śmieszną akcję - pod mostem gdańskim na
    Wisłostradzie dwóch ściągało lizakami kierowców do zatoczki a z czterech
    ze świeczkami biegało między nimi. Ten przede mną zjechał grzecznie,
    zatrzymał się, postał z 10 sekund i... po prostu odjechał. Nikt w tym
    zamieszaniu się nie kapnął;)

    Shrek.