  • Data: 2015-10-04 21:53:22
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Ja w takiej ... typowej sprawie.
    >

    > Znowu doświadczyłem kontroli trzeźwości w której obibok nie przedstawił
    > się a zażądał dmuchania

    Jakiś dziwny jesteś - mi się zawsze przedstawiają
    ---
    Mi się nie przedstawiają. Ostatnio na autostradzie było "policja
    autostradowa", teraz ... "kontrola trzeźwości".

    (choć zwykle nie
    bardzo mnie to interesuje).
    ---
    To Ty jakiś dziwny jesteś.

    Jestem pewny, że jakbym poprosił o
    powtórzenie, to by powtórzył bez negatywnych konsekwencji w postaci np
    sprawdzania trójkąta.
    ---
    Skoro się nie przedstawił to nie ma co powtarzać. Nie widzę też czemu
    miałbym pytać skoro sam powinien się przedstawić.

    Dmuchałem z 6 czy 8 razy w ciągu ostatniego roku i
    niegdy nie doświadczyłem jakiegoś chamstwa z ich strony. Zawsze się
    grzecznie przedstawiali, mówili o co chodzi, jak dmuchać (mimo, że potem
    mówiłem, że przecież już wiem i na koniec życzyli bezpiecznej jazdy. Raz
    nawet chcieli prawko zobaczyć;)
    ---
    Może u Ciebie przedstawiają się. U mnie nie. Opisywałem już kiedyś jak to
    było "Dmuchać!" (myślał chyba, że jest moim kolegą i śmiesznie jest) albo
    (po 3 nieudanych) "Będziemy tu do rana stać jak nie dmuchnie dobrze" (a
    jakbym odmówił dalszej kontroli to stalibyśmy do rana?). Może kiedyś się
    któryś obibok przedstawił, ale jakoś nie kojarzę, więc to nieprzedstawianie
    się nie jest wyjątkiem tylko REGUŁĄ.

    Jak dla mnie już sam fakt kontroli, jest nadużyciem. Chcę po prostu jechać
    nieniepokojony. Bo niby czemu mam co chwilę dowodzić swojej niewinności.
    Szczytem wszystkiego były 3 kontrole w drodze do pracy ca 11km. Ja rozumiem,
    że pech, ale co mnie to w ogóle obchodzi.