    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola graniczna / celna
    Date: Sat, 30 Jun 2012 20:41:43 +0000 (UTC)

    RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

    > oge

    > na Wyspach (od
    > nego nie
    >
    > Plywam odkad zyje i tylko raz mnie w Danii na poczatku lat 90 trzepali. =
    > =
    >
    > Ale przy wjezdzie do UK autem za kazdym razem. Ale nie w tym rzecz - =
    >
    > angielski czy niemiecki, pytam o zasade. Moga mi kazac wyciagac =
    >
    > wlasnorecznie bagaze z samochodu czy moga sie cmoknac i niech se sami =
    >
    > wyciagaja i wkladaja jesli maja potrzebe kontroli?
    >
    > Pozdr.
    Jak chcesz wjechać na teren innego państwa musisz przestrzegać przepisów jakie
    na jego terenie obowiązują. Jeśli w ich przepisach stoi że Ty masz im pokazać
    co wieziesz to Ty pokazujesz. Jak napisali że celnik sam bierze i rozpakowuje
    to Ty nie musisz. Wiesz co oni napisali? Że Ty pokazujesz. Jak nie chcesz
    pokazać to nie wpuszczają. Dokąd nie będą mieli uzasadnionego podejrzenia że
    przewozisz coś czego nie wolno przewozić sami nie sprawdzą. A jak by wiedzieli
    że masz 200 kilo narkotyków albo materiały do zbudowania bomby atomowej to Cie
    wpuszczą. Będą chcieli wiedzieć dla kogo wieziesz.