eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwować nowe auto, czy nie?Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feed
    er.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highw
    inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nqd5ch$vmh$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
    <nqj7un$u7c$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <nqkqvm$sif$1@dont-email.me> <57ce5b71$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqm51v$vc2$2@node2.news.atman.pl>
    <57cea8f5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqog7l$8a2$1@node1.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 7 Sep 2016 12:41:34 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nqog7l$8a2$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <57cfeede$0$12555$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.244.45
    X-Trace: 1473244894 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12555 83.7.244.45:51349
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2726
    X-Received-Body-CRC: 872838665
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588080
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-07 o 09:39, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2016-09-06 o 13:31, cef pisze:
    >
    >>>> Jak sprzedawałem swoją astrę, to po 12 latach nic jej pod spodem nie
    >>>> było.
    >>>> Nic tam nie robiłem, choć mój ojciec też z każdym autem itd...
    >>>> Zero korozji, stan jak z fabryki. (auto stało pod chmurką) więc jak
    >>>> jest
    >>>> dobrze zrobione, to jest na lata. Korodują tylko te auta, które z
    >>>> definicji mają to spieprzone:
    >>>> nietechnologiczne kształty czy połączenia generujące ogniska lub
    >>>> uniemożliwiające pokrycie i słaba technologia. Można to poprawiać, ale
    >>>> jak jeszcze blachy dołożyli gówniane, to szkoda czasu na paćkanie.
    >>>>
    >>> A skąd w nowym aucie wiadomo czy "definicji mają to spieprzone:"
    >>> czy jednak nie ? Lepiej zabezpieczyć i nie mieć zmartwień.
    >>
    >> Trzeba dobrze się rozejrzeć jak wyglądają auta danej marki
    >> i to wystarczy, żeby wiedzieć które korodują.
    >> Tego nie zmieniają tak z dnia na dzień czy z modelu na model.
    >
    > Gówno prawda.
    > Auta marki są świetne a w nowym modelu w ramach oszczędności
    > nie włożyli nadkoli i porobili inne oszczędności.
    > Co więcej takie oszczędności można zrobić "odmładzając"
    > istniejący i sprawdzony model.

    No jak nie ma nadkoli, to jest gówno nie auto.
    W autach to się sprawdza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: