-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
Date: Tue, 06 Sep 2016 00:42:07 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 16
Message-ID: <nqksbv$h8$1@dont-email.me>
References: <nqd5ch$vmh$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<5...@g...com>
<8...@g...com>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
<nqj7un$u7c$1@dont-email.me> <nqk39g$1ju$3@node2.news.atman.pl>
<nqkqot$qv5$1@dont-email.me>
<3...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 5 Sep 2016 22:42:07 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="d9167c4ecf21c4627fb4589098a5c9d0"; logging-data="552";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18Qznd2B93Ni51nDgzjwjqZVKYbr8YahCc="
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <3...@g...com>
Cancel-Lock: sha1:eFPt80uwE4ym/XHFuJiNtvGa21s=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587967
[ ukryj nagłówki ]On 2016-09-06 00:22, Zenek Kapelinder wrote:
> Duze fiaty i polonezy tez mialy fabryczne. Ale jak ktos w nowym zakonserwowal
profile, dolozyl troche bitexu tam gdzie fabryka nie domalowala i zalozyl plastikowe
nadkola to po dziesieciu latach taki samochod duzo lepiej sie prezentowal niz nie
zabezpieczany po trzech. W bonusie bylo ze wszystkie sruby w podwoziu sie odkrecaly a
nie urywaly.
>
to były czasy, gdy wyjeżdżając nowym autem z fabryki w pierwszych
krokach jechało się do mechanika na dokręcenie wszystkich elementów i
następnie obowiązkowo na konserwację.
Ale to było 20 lat temu.... (tak robił tato z każdym autem obowiązkowo)
:)
Teraz masz w standardzie konserwację podwozia, nadkola w standardzie i
gwarancję 12 lat na perforację blachy (to ostatnie zależy od marki - ale
francuskie tak mają).
:)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.16 00:52 AL
- 06.09.16 00:56 AL
- 06.09.16 08:00 cef
- 06.09.16 12:16 RadoslawF
- 06.09.16 13:31 cef
- 06.09.16 20:18 Cavallino
- 07.09.16 03:04 laisar
- 07.09.16 08:41 Jacek
- 07.09.16 09:39 RadoslawF
- 07.09.16 10:18 laisar
- 07.09.16 10:25 sirapacz
- 07.09.16 12:41 cef
- 07.09.16 12:43 cef
- 07.09.16 13:11 sirapacz
- 07.09.16 15:08 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=