-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned
.com!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!feed-me.highwinds-media.com!l8no33479075qao.0!news-out.google.com!r17ni
12790870qap.0!nntp.google.com!l8no34225689qao.0!postnews.google.com!glegroupsg2
000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 10 Oct 2012 05:32:06 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <i...@4...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.114.102;
posting-account=a1dNlQkAAAC4F8Ybm8-azvua-DQ9DAxR
NNTP-Posting-Host: 46.112.114.102
References: <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@4...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
From: k...@v...pl
Injection-Date: Wed, 10 Oct 2012 12:32:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2683
Lines: 46
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468169
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 10 października 2012 13:50:05 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> Wed, 10 Oct 2012 12:03:27 +0200, w
>
> <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>, Jacek <s...@o...pl>
>
> napisał(-a):
>
>
>
> > Dziś byłem na przeglądzie rejestracyjnym i tam mi doradzili zrobić
>
> > konserwację podwozia i profili zamkniętych.
>
> > Odkąd minęła era Polonezów jakoś się konserwacji nie robi.
>
> > Zamierzam tym autem pojeździć z 10 lat (Alfa Mito obecnie 3 letnia).
>
> > Przebiegi robię małe, a podobno Alfy ruda lubi, więc może warto.
>
> > Na razie nic nie widać na podwoziu, ale chętnie wydam parę groszy, żeby
>
> > mieć spokój. Jak radzicie z tą konserwacją?
>
> > Jacek
>
>
>
> A nie lepiej myć z woskiem? Zawsze gdzieś ten wosk wcieknie w obszary
>
> niedostępne i zostanie na dłużej.
>
>
>
> A podwozie myć i uzupełniać uszkodzenia.
Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1 się
nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie
będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych.
Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda.
Tylko drabinę skądś pożyczę.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 15:06 4CX250
- 10.10.12 15:42 k...@v...pl
- 10.10.12 16:06 Ukaniu
- 10.10.12 17:43 k...@v...pl
- 10.10.12 18:24 Tomasz Gorbaczuk
- 11.10.12 08:52 Ukaniu
- 11.10.12 09:02 Ukaniu
- 11.10.12 09:39 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=