-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned
.com!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!feed-me.highwinds-media.com!l8no33479075qao.0!news-out.google.com!r17ni
12790870qap.0!nntp.google.com!l8no34225689qao.0!postnews.google.com!glegroupsg2
000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 10 Oct 2012 05:32:06 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <i...@4...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.114.102;
posting-account=a1dNlQkAAAC4F8Ybm8-azvua-DQ9DAxR
NNTP-Posting-Host: 46.112.114.102
References: <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@4...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
From: k...@v...pl
Injection-Date: Wed, 10 Oct 2012 12:32:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2683
Lines: 46
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468169
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 10 października 2012 13:50:05 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> Wed, 10 Oct 2012 12:03:27 +0200, w
>
> <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>, Jacek <s...@o...pl>
>
> napisał(-a):
>
>
>
> > Dziś byłem na przeglądzie rejestracyjnym i tam mi doradzili zrobić
>
> > konserwację podwozia i profili zamkniętych.
>
> > Odkąd minęła era Polonezów jakoś się konserwacji nie robi.
>
> > Zamierzam tym autem pojeździć z 10 lat (Alfa Mito obecnie 3 letnia).
>
> > Przebiegi robię małe, a podobno Alfy ruda lubi, więc może warto.
>
> > Na razie nic nie widać na podwoziu, ale chętnie wydam parę groszy, żeby
>
> > mieć spokój. Jak radzicie z tą konserwacją?
>
> > Jacek
>
>
>
> A nie lepiej myć z woskiem? Zawsze gdzieś ten wosk wcieknie w obszary
>
> niedostępne i zostanie na dłużej.
>
>
>
> A podwozie myć i uzupełniać uszkodzenia.
Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1 się
nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie
będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych.
Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda.
Tylko drabinę skądś pożyczę.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 15:06 4CX250
- 10.10.12 15:42 k...@v...pl
- 10.10.12 16:06 Ukaniu
- 10.10.12 17:43 k...@v...pl
- 10.10.12 18:24 Tomasz Gorbaczuk
- 11.10.12 08:52 Ukaniu
- 11.10.12 09:02 Ukaniu
- 11.10.12 09:39 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=