eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKonkursy - zbywalność praw autorskichRe: Konkursy - zbywalność praw autorskich
  • Data: 2009-11-17 01:27:14
    Temat: Re: Konkursy - zbywalność praw autorskich
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    >> Swoją drogą coraz więcej konkursów wygląda na wyłudzenie po taniości
    >> jakiś zdjęć, haseł, za które normalnie trzeba by zapłacić 10 razy
    >> więcej. Ogłaszamy konkurs, nagroda uścisk dłoni prezesa, zbierze się z
    >> 30 akceptowalnych zdjęć, za wynajęcie fotografa trzeba by zapłacić z 10
    >> tys zł. Dajemy konkurs na hasło reklamowe, agencja reklamowa wzięłaby za
    >> to 20 tys, damy nagrodę o wartości 2 tys zł i mamy to za 1/10 ceny.
    >
    > Zdanie organizatorki pani Moniki Rucińskiej z Develey
    >
    > "Z pewnością wykorzystamy konkursowe fotki, na których oprzemy kampanię i
    > zaoszczędzimy setki tysięcy złotych, bo tyle są warte zdjęcia amatorów...
    >
    > Naprawdę nikogo nie zmuszamy do udziału. To ma być zabawa dla użytkowników
    > naszego brandu przede wszystkim. "
    >
    > cytuję za http://www.goldenline.pl/forum/foto-konkursy-on-line
    /1284076

    Nie miałem pojęcia, że jak się je musztardę Develey to się jest
    "użytkownikiem brandu".
    Ja pier.... co za bełkot...

    adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: