  • Data: 2012-06-29 17:51:24
    Temat: Re: Konkurencja dla nawigacji Noki?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
    >Ja zas mam inne odczucia co do nawigacji Nokii. Uzywam nawigacji
    >jedynie raz w czas i wg mnie w terenie radzi sobie calkiem niezle.
    >Jako punkt odniesienia traktuje Sygic, Route66 i CoPilot.

    eee tam, wez jako punkt odniesienia automape, mape map, czy chocby
    navigo.

    >Na N8 wogole sie nie zawiesza (zreszta na 5800XM tez bylo bardzo
    >stabilnie). Kobitka w zdecydowanej wiekszosci wypadkow odzywa sie
    >wtedy gdy trzeba, nie wprowadzajac zamieszania zbednymi komunikatami.

    U mnie na C6 czasem jednak sie wysypie, a z odtwarzaczem muzyczki w
    tle to juz niemal musowo.
    Widac 40MB wolnego to za duzo na dwa programy - bo wtedy to czasem
    wypisze ze brak pamieci.

    Kobitka ... czasem znika. Nie ma w ogole fonii, trzeba dociagac
    upgrade.

    >W zasadzie mozna jezdzic bez kontroli sytuacji na ekranie.

    A nawet trzeba, bo zapanowac nad ekranem sie nie daje.
    Obejrzec zaplanowanej trasy w szczegolach sie nie da, przesunac widoku
    w inne miejsce nie da, ustawic innego zooma nie da,

    >Mapy sa czesto aktualizowane, na tym polu Route66 wypada chyba
    >najgorzej przynajmniej na chwile obecna. Programik jest lekki, nie
    >muli i nie przycina nawet na wolniejszych telefonach.

    No to widac odtwarzacz jest ciezki, i trekbuddy jest ciezki, a moze
    system jest ciezki :-)

    >Jeszcze jedna rzecz: Nokia nie stosuje wiazanych transakcji w stylu
    >Google - jesli bedziesz korzystal z AGPS to automatycznie bedziesz
    >nam udostepnial swoje polozenie...

    A skad wiesz ze nie ?

    No i chyba trzeba sie podzielic z nokia haslem do swojego konta
    e-mail, o ile zamierzamy obslugiwac konto z telefonu.

    J.