  • Data: 2012-06-29 17:58:00
    Temat: Re: Konkurencja dla nawigacji Noki?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 12:36, jadryś pisze:

    > Mógłbyś w skrócie porównać te dwie nawigacje OSMand i Nokii? OSManda mam
    > zainstalowanego (moim zdaniem najlepsza darmowa nawia pod Androida i
    > bezdyskusyjnie najdokładniejsze mapy), a z tą z Nokii miałam tylko raz
    > styczność.

    no wlasnie nie mam juz Nokii - tzn mam ale uzywam jako zapasowy telefon
    i NokiaMaps juz pewnie nieaktualne (nie aktualizuje juz).
    Moglbym teoretycznie sprawdzic jeszcze na telefonie syna lub zony - co
    moze w ten weekend uczynie (tzn sprobuje je zaktualizowac i porownam z
    samej ciekawosci)

    --
    pozdr
    Adam (AL)