  • Data: 2012-06-29 18:13:24
    Temat: Re: Konkurencja dla nawigacji Noki?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-29 17:51, J.F wrote:

    > eee tam, wez jako punkt odniesienia automape, mape map, czy chocby navigo.

    Zapewne wypadaja lepiej, jednak nie chce wydawac zbyt duzo pieniedzy na
    program, z ktorego bede korzystal sporadycznie. Zalezy mi tez na ty aby
    w pakiecie byla Europa. Route66 daje caly swiat (pewnie z jakas tam
    gwiazdka) na zawsze za 50E.

    > U mnie na C6 czasem jednak sie wysypie, a z odtwarzaczem muzyczki w tle
    > to juz niemal musowo.
    > Widac 40MB wolnego to za duzo na dwa programy - bo wtedy to czasem
    > wypisze ze brak pamieci.

    A no widzisz, Symbian przyzwyczail mnie, zeby zbyt duzo nie wymagac bo
    cos sie posypie :] Jesli komorka ma odpalona nawigacje to nic wiecej nie
    uruchamiam.

    > Kobitka ... czasem znika. Nie ma w ogole fonii, trzeba dociagac upgrade.

    Na dziendobry pobieram glosy, ktorych bede uzywal i pozniej nie ma
    problemow.

    > A nawet trzeba, bo zapanowac nad ekranem sie nie daje.
    > Obejrzec zaplanowanej trasy w szczegolach sie nie da, przesunac widoku w
    > inne miejsce nie da, ustawic innego zooma nie da,

    Tak, tak, sam ze dwa miesiace wczesniej punktowalem nawigacje Nokii za
    te wlasnie rzeczy. Dorzucic mozna jeszcze brak mozliwosci wyznaczenia
    trasy miedzy dwoma punktami gdy nie znajdujesz sie w zadnym z nich.

    > No to widac odtwarzacz jest ciezki, i trekbuddy jest ciezki, a moze
    > system jest ciezki :-)

    > A skad wiesz ze nie ?

    Staram sie ogolnie domniemywac niewinnosc a nie mam poki co podstaw zeby
    sadzic inaczej.

    > No i chyba trzeba sie podzielic z nokia haslem do swojego konta e-mail,
    > o ile zamierzamy obslugiwac konto z telefonu.

    No tak ale ja o nawigacji.... :] Poza tym jak inaczej mozna skorzystac z
    konta bez logowania sie?