  • Data: 2012-06-29 18:03:41
    Temat: Re: Konkurencja dla nawigacji Noki?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 15:27, jadryś pisze:

    > Z całą odpowiedzialnością to napisałem, W poruszeniu się poza miastem
    > (drogi leśne i polne) jest dokładniejszy od produktów komercyjnych - np.
    > od Automapy. Ale oczywiście masz rację - idealna mapa nie istnieje.. W
    > OSMand nie ma sąsiedniej miejscowości, i to mimo tego że jest większa
    > parę razy od mojej wsi. Są skrzyżowania kilkunastu dróg, ale samej nazwy
    > miejscowości ktoś zapomniał wpisać.

    moze akurat w mapaie glownej.
    Dociagnij jakas mape alternatywna (tzw kafelkowa) - ustaw
    przezroczystosc i zobacz, czy w tej dolozonej mapie tej miejscowosci nie
    bedziesz mial.
    Zauwazylem w/w efekt jak dogralem sobie mape rowerowa - ulice, sciezki
    sie pokrywaja, natomiast czesto nazwy miejscowosci, obiektow sie
    uzupelniaja.

    > Czyli widzę że jeszcze będę się musiał zastanowić nad zakupem Nokii..

    ja mialem podobne wrazenia - dlatego jak mialem Nokie to uzywalem
    Garmina XT (niby menu siermiezne, ale znacznie bardziej funkcjonalna a i
    mapy mialem wrazenie dokladniejsze niz w NokiaMaps).

    --
    pozdr
    Adam (AL)