    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 13 May 2013 03:06:10 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Konkurencja dla RIMU
    From: pytajacy <r...@p...fm>

    On 13 Maj, 11:03, Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

    > Bardzo, ale to bardzo się mylisz. Owszem, kiedy korzystasz tylko z
    > podstawowych funkcji, to nie ma większej różnicy, ale kiedy zaczynasz
    > poznawać program, to się okazuje, że daje zupełnie nowe możliwości w
    > sensie wygody pracy.
    Też miałem okazję korzystać z dużych programów i mogę się zgodzić,
    że droższe programy mają czasami funkcje których na próżno szukać
    w tańszych.

    > Miałem okazję popróbować jak się rysuje płytkę w jakiejś starej wersji
    > chyba Cadstara, a może czegoś podobnego, w każdym razie programu
    > liczącego się na rynku. W porównaniu do Altiuma 09 to koszmar. Tzn daje
    > się wszystko zrobić, ale nakład pracy jest zupełnie inny. Nie sądzę,
    > żeby to była kwestia tego, że to zupełnie inny program, raczej właśnie
    > to, że sprzed wielu lat. Chociaż jak sobie przypomnę moja walkę sprzed
    > wielu lat z Eagle, to mi się interfejs przypominający stare programy
    > zupełnie nie podoba.

    Ale przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka i ciężko jest się na
    początku
    odnaleźć w każdym nowym programie. A świadomość że jest za 1000 zł a
    nie
    za 30 000 tylko pogłębia frustracje użytkownika.

    pytajacy