  • 21. Data: 2011-06-11 13:27:39
    Temat: Re: Konkurencja dla NaviExpert
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2011 10:04:13 +0200, niusy.pl wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie wspomagana tylko inna sprzedazowo, by klient nie musial wykupywac
    >licencji calorocznej której i tak nie wykorzysta. Oczywiscie to tylko
    >psychologiczny aspekt bo te licencje na godziny drozej mu pewnie wyjda niz
    >caloroczna.

    Akurat pisalem o czym innym - normalna nawigacja off-line, z mapami w
    pamieci, ale informacja o remontach, korkach, i patrolach splywa
    on-line. I klient oprocz jednorazowego wydatku placi tez roczny
    abonament.

    >A TT i AM maja mapy i "cienkiego klienta" który nie wymaga niczego :-)

    Alez wymaga, wymaga - gruby jest :-)

    >Jakby klient musial tyle samo zaplacic to by kupil nawigacje offline.

    Psychologia :-)

    >No niewiele, wlasnie taki abonament miesieczny NE :-) Klienci oprogramowania
    >masowego nie generuja kosztów przez uzytkowani, wiec tylko na ich
    >pozyskiwaniu i utrzymywaniu kreci sie interes.

    W ilosci sila :-) milion klientow po 30 zl to juz sa jakies pieniadze.
    A potem wiecej map, update, nowa wersja, nowy sprzet ..

    J.

  • 22. Data: 2011-06-11 17:10:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 11 Cze, 15:27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W ilosci sila :-) milion klientow po 30 zl to juz sa jakies pieniadze.
    > A potem wiecej map, update, nowa wersja, nowy sprzet ..
    Nie jest tak dobrze z NE, prowadza agresywny marketing czyli oszukuja
    ze maja milion klientow. A juz co najmniej od 2 lat wszyscy sie
    nasmiewaja, ze zbieraja tych klientow masowo ale tzw.
    "zarejestrowanych". Kazdy wie, jak to dziala. Dostajesz soft na probe
    i rejestrujesz - bawisz sie tydzien i do widzenia, mamy milionowego
    klienta. Albo wystarczy, ze chcemy na nowo wgrac soft i pokazuje sie
    "Czy jestes nowym klientem?" Odp. Tak, Nie. Mylisz sie naciskajac Tak
    i przepadlo, juz masz nowe ID i haslo - jestes "nowym" klientem :-)

  • 23. Data: 2011-06-12 16:00:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pamieci, ale informacja o remontach, korkach, i patrolach splywa
    > on-line. I klient oprocz jednorazowego wydatku placi tez roczny

    To ja wiem, co Ty masz na myśli. Poprzedni pisał, że jak ktoś ma off-line to
    może z tego zrobić zwykły on-line. I ten on-line to zasadniczo po to się
    robi by w inny sposób sprzedawać to samo.

    > Alez wymaga, wymaga - gruby jest :-)

    A NE nie jest gruby ? Jak na serwerze się wykonuje to cienki, inaczej gruby
    tak samo jak AM, TT i inne a na dodatek javy wymaga, to już lepiej każdy
    natywny.

  • 24. Data: 2011-06-12 16:04:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com>

> [...]
    > "Czy jestes nowym klientem?" Odp. Tak, Nie. Mylisz sie naciskajac Tak
    > i przepadlo, juz masz nowe ID i haslo - jestes "nowym" klientem :-)

    A inni inaczej to robia ???

  • 25. Data: 2011-06-12 17:24:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 18:00:45 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >To ja wiem, co Ty masz na myśli. Poprzedni pisał, że jak ktoś ma off-line to
    >może z tego zrobić zwykły on-line.

    No bo w zasadzie moglby, stosunkowo niewielkim nakladem sil.

    >I ten on-line to zasadniczo po to się
    >robi by w inny sposób sprzedawać to samo.

    Ale jak widac tak sie nie robi. Laczy sie funkcjonalnosc, laczac
    zalety .. i oplaty. tzn klient placi dwa razy i jest zadowolony :-)

    >A NE nie jest gruby ? Jak na serwerze się wykonuje to cienki, inaczej gruby
    >tak samo jak AM, TT i inne a na dodatek javy wymaga, to już lepiej każdy
    >natywny.

    niestety, ale Java w wersji J2ME oferuje 1MB pamieci.
    Kiedys co prawda byly chyba mapy na 640KB, a nawet niecale :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-06-12 19:13:54
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Cze, 18:04, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
    > [ilosc zarajestrowanych w NE] A inni inaczej to robia ???
    Nie, INNI tak nie robia. Dla INNYCH nie jest to kluczowa pozycja w
    marketingu, nie powtarzaja tego co rusz jak mantry. Przynajmniej nie
    slyszy sie. A w ogole NE ma problem z marketingiem, przypuszczam ze
    dla INNYCH wprowadzanie glosu kretynskiej "Dzoany" byloby prawdziwym
    obciachem.

  • 27. Data: 2011-06-12 21:34:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 12:13:54 -0700 (PDT), Janeo wrote:
    >Nie, INNI tak nie robia. Dla INNYCH nie jest to kluczowa pozycja w
    >marketingu, nie powtarzaja tego co rusz jak mantry.

    Robia robia, choc moze to i mniej istotne dla nich.

    >Przynajmniej nie
    >slyszy sie. A w ogole NE ma problem z marketingiem, przypuszczam ze
    >dla INNYCH wprowadzanie glosu kretynskiej "Dzoany" byloby prawdziwym
    >obciachem.

    http://palmtop.pl/45306/ostatni-dzien-konkursu-autop
    ilota/
    http://www.youtube.com/watch?v=tq5F-SwyQ3w

    Nawet powazny biznesmen lubi sie odstresowac.
    Co prawda .. dawno o Autopilocie nie slyszalem - czyzby komunikaty
    zalotne nie pomogly ?

    J.

  • 28. Data: 2011-06-13 08:21:04
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Cze, 23:34, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nawet powazny biznesmen lubi sie odstresowac.
    > Co prawda .. dawno o Autopilocie nie slyszalem - czyzby komunikaty
    Jak widac nikt na to nie reaguje. To dla desperatow jak NE. A co
    nowego w Autopilocie tutaj:
    http://pdaclub.pl/forum/autopilot/autopilot-w-nowej-
    odslonie-%28v10-0%29-juz-oficjalnie/
    Raczej zalosne.