  • 1. Data: 2011-06-07 10:01:04
    Temat: bramka gsm z przejsciem na PSTN
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    poszukuje bramki gsm z przejsciem na linie PSTN. Zalozenia:

    - wybieramy numer (bez prefiksu) dzwonimy via gsm
    - wybieramy numer (z prefiksem np. 1* lub inny 0) dzwonimy via pstn

    najlepiej jakby prefiks byl konfigurowalny i dalo sie takze ustawic,
    ktorym portem dzwoni, aby w przyszlosci dalo sie zmienic logike.

    - wybieramy numer (bez prefiksu) dzwonimy via pstn
    - wybieramy numer (z prefiksem) to dzwonimy via gsm.

    Jest sobie taka bramka Atheus SmartGate (ktore spelnia zalozenia -
    pobierznie sprawdzona) ale cena troche spora - zalecana cena ok. 1300
    do kupienia do dalsze odsprzedazy ok. 1000 - netto.

    Czy jest cos na rynku w nizszej cenie? Moglaby miec prostrza logike?

    Innym rozwiazaniem moglaby byc prosta centralka na 2 LM + prosta
    bramka (tylko GSM).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-07 10:13:28
    Temat: Re: bramka gsm z przejsciem na PSTN
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal
    > Innym rozwiazaniem moglaby byc prosta centralka na 2 LM + prosta
    > bramka (tylko GSM).

    Przez chwile stosowalem takie rozwiazanie.
    Slican 1/6 z dokupionym portem LM + chinska brameczka, która nb. wciaz
    posiadam i nie uzywam.
    Koszt? Slican to 500-600 zl za nówke, bramka to pewnie 150-300 zl. Niewiele
    taniej ale... Zawsze mozna sprzedac ;)

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-06-07 10:25:43
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 7 Jun 2011 12:13:28 +0200, "Maciek." <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >posiadam i nie uzywam.
    >Koszt? Slican to 500-600 zl za nówke, bramka to pewnie 150-300 zl. Niewiele

    a co to za konkretny model tego Slican'a? A jest moze jakas centralka
    2/2 lub 2/4?

    A moze jest all-in-one czyli pstn+gsm+voip w jednym?

    1: 3xLM: pstn,gsm (zew), voip (zew)
    2: 2xLM: pstn, gsm (zew), voip (wew)
    3: 1xLM: pstn, gsm (wew), voip (wew)

    inne pomysly mile widzialne.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-06-07 19:47:01
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał

    > inne pomysly mile widzialne.

    No i właśnie sobie przypomniałem: aparat Panasonic KX-T3250. Ostatnio miałem
    z tym do czynienia jakieś 15 lat temu i może była jakaś reedycja? KX-T3282?
    Tylko zostaw ze 2 sztuki gdy będziesz plądrował Allegro ;)

    --
    M.