  • Data: 2011-06-08 12:55:00
    Temat: Re: Konkurencja dla NaviExpert
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Cze, 20:17, Marcin <n...@n...ru> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jest jakas konkurencja dla nawigacji NaviExpert? Czyli jakas
    > nawigacja gdzie moglbym placic za okreslony czas uzywania oprogramowania
    > przez sms premium. Wydaje sie, ze dla producenta powinno byc to super
    > rozwiazanie - praktycznie brak piractwa wiec ofert powinno byc mnostwo a
    > nic nie moge znalesc. Wymagane jest by dzialalo na Android (Motorola
    > Milestone 1)
    >
    > A takie wymaganie mam stad, ze korzystam z play fresh ktory co miesiac
    > musze doladowywac by miec stan darmowy a ze malo dzwonie poza siec to
> [...]
    O czym mowa? Na 20 MB/mies w gestej zabudowie mozesz z NE przejechac
    1500 km (poza miastem pewnie 3 x wiecej). Inna sprawa, ze mam NE nieco
    powyzej uszu i bym zmienil na cos innego, choc trzeba powiedziec ze
    sie troche poprawil.
    Mając na uwadze omijanie korkow, to jednyna konkurencja jest AutoMapa
    ale tylko na OS (OS=WM, iPhone, Anmdroid), nie na Jave. Na tym polu NE
    jeszcze nie ma konkurenta w Polsce, bo Nokia w swoim Ovi tego jeszcze
    nie wprowadzila.