  • Data: 2011-06-11 13:27:39
    Temat: Re: Konkurencja dla NaviExpert
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jun 2011 10:04:13 +0200, niusy.pl wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie wspomagana tylko inna sprzedazowo, by klient nie musial wykupywac
    >licencji calorocznej której i tak nie wykorzysta. Oczywiscie to tylko
    >psychologiczny aspekt bo te licencje na godziny drozej mu pewnie wyjda niz
    >caloroczna.

    Akurat pisalem o czym innym - normalna nawigacja off-line, z mapami w
    pamieci, ale informacja o remontach, korkach, i patrolach splywa
    on-line. I klient oprocz jednorazowego wydatku placi tez roczny
    abonament.

    >A TT i AM maja mapy i "cienkiego klienta" który nie wymaga niczego :-)

    Alez wymaga, wymaga - gruby jest :-)

    >Jakby klient musial tyle samo zaplacic to by kupil nawigacje offline.

    Psychologia :-)

    >No niewiele, wlasnie taki abonament miesieczny NE :-) Klienci oprogramowania
    >masowego nie generuja kosztów przez uzytkowani, wiec tylko na ich
    >pozyskiwaniu i utrzymywaniu kreci sie interes.

    W ilosci sila :-) milion klientow po 30 zl to juz sa jakies pieniadze.
    A potem wiecej map, update, nowa wersja, nowy sprzet ..

    J.