-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 30 May 2014 22:43:41 +0200
From: Jacek <s...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1
km/h!!
References: <5388376b$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<5388a82e$0$2374$65785112@news.neostrada.pl> <lmabg2$rlp$2@dont-email.me>
In-Reply-To: <lmabg2$rlp$2@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <5388ed7b$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.95.176
X-Trace: 1401482619 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2370 83.31.95.176:49264
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534386
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-05-30 18:26, AL pisze:
> Problem u nas jest taki, ze przyjete ograniczenia predkosci na
> niektorych drogach sa bez sensu, np. dwupasmowka w terenie
> niezabudowanym i ograniczenie do 50km/h (oczywiscie wszyscy jada 70km/h
> lub wiecej). Super miejsce do lapanki radarowej ;)
Pełna zgoda. Problem jest jednak taki, że mamy dyskusję "co było
pierwsze: jajko, czy kura?"
Czy najpierw dostosować ograniczenia do rzeczywistych potrzeb, a potem
brać się za ich rzetelne przestrzeganie/egzekwowania, czy też odwrotnie
- najpierw przestrzeganie, a potem ewentualnie poluzowanie kagańca.
Ja bym wybrał opcję 1, ale co jak tam wiem.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.14 22:44 masti
- 30.05.14 23:15 J.F.
- 30.05.14 23:18 jerzu
- 30.05.14 23:30 masti
- 30.05.14 23:32 J.F.
- 30.05.14 23:36 J.F.
- 30.05.14 23:43 Hybki
- 30.05.14 23:49 Czesław Wiśniak
- 30.05.14 23:54 J.F.
- 30.05.14 23:57 mk4
- 30.05.14 23:55 Czesław Wiśniak
- 31.05.14 00:00 k...@g...com
- 31.05.14 00:03 Czesław Wiśniak
- 31.05.14 15:23 Hans Kloß
- 31.05.14 17:37 TM
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=