    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Date: Sun, 13 May 2012 23:56:04 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4fac08d8$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4fac217c$1@news.home.net.pl>
    <1jw2q02wfsd1y.xaqzpjnzoz06$.dlg@40tude.net>
    <4fafaa0a$1@news.home.net.pl>
    <pp34zrly0zed.1nx9mljxrsjvi$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 20:39:22 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > -- Panie generale, to jest nasz najnowszy model przenośnego komputera.
    > -- A ile on waży?
    > -- 120 kilogramów, panie generale.
    > -- To w takim razie on nie jest przenośny.
    > -- Ależ dlaczego, panie generale?
    > -- Bo ma po dwa uchwyty z obu stron, a zgodnie z regulaminem na jednego
    > żołnierza nie może przypadać więcej niż 25 kilogramów.
    >
    > Taką historyjkę mi przed laty opowiedziano. Zdaje się, że prawdziwa.

    Z innej wersji - omawiaja projekt nowego samolotu.
    Pulkownik pyta
    -ile wazy program ?
    -???
    -bo mam tu wpisane: komputer, program, musze wiedziec ile waza zeby wpisac
    w zalozenia.
    -pol kilograma.

    A po roku:
    -Panowie, ale jedno musimy sobie wyjasnic. Mowiliscie ze program wazy pol
    kilograma.
    A to - i tu siega po walizke z wydrukiem - na pewno nie jest pol kilograma.

    J.