  • Data: 2012-05-13 14:41:06
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m31ump2ofx.fsf@intrepid.localdomain...

    > Ale jak spadł ze stołu w czasie pracy (tzn. czy w końcowej fazie
    > spadania był podłączony do zasilania to nie pamiętam), to się nawet bad
    > sectory nie porobiły.

    A mnie kiedyś jakiś plaskacz 3.5' na dywanie w stanie offline przewrócił z
    boku na brzuch, to sypnął BADami, aż miło. Innym razem moja Rodzicielka
    jakąś dwugigówkę Samsunga strąciła sprzątając z wysokości ok. 10 cm na
    biurko, dysk ten albo momentalnie wyczerpał zasoby SMART, albo ich nie
    było... BADów się kilka MB zrobiło... Niestety, ten dysk był online...
    Starsze IDE miały nienajlepiej robione zawieszenie głowic, jak coś uderzyło
    w dysk, to ramę unosząc za sobą głowicę, zmieniało jej położenie względem
    nośnika, a jak wracało do pozycji spoczynkowej, głowica nie zawsze zdążała
    się ułożyć, kantem waliła w nośnik, robiąc widzialne gołym okiem
    wgniecenie... no i sypały się BADy...