  • Data: 2012-05-13 21:25:48
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Bo takie rzeczy to na Amidze, tam byl jakis elastyczny kontroler, ktory
    > wszystko mogl. Ten w pecetach znal tylko MFM.
    >
    > Naped ... juz nie pamietam, ale tam chyba bylo ciut wiecej niz tylko
    > "wzmocnienie".

    Ale do HDD zrobiono kontroler z RLL, a do FDD nie. Nie wiem czy dlatego,
    że się nie dało, czy z innych powodów. W ogóle z dyskietkami, to jakaś
    dziwna sprawa. Miejsca było mało, z jednej strony kombinowano z nowym
    standardem podwajającym gęstość (2,88MB), a z drugiej w przyjętym formacie
    marnował się jeden czy dwa sektory na ścieżce, które to z kolei łatwo było
    wykorzystać instalując mały dodatkowy program, jak choćby ten wspomniany
    wyżej.

    --
    Jarek