  • Data: 2012-05-13 22:20:24
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 May 2012 14:33:12 +0200, Anerys napisał(a):

    > A stabilność takiego bitu?

    Jedno z drugim sie wiaze - zeby odwrocic pole w tak wielkiej ilosci atomow
    trzeba duzej energii.

    > To nie dawać najnowszych.

    Starych juz nie produkuja :-)

    > Bezpośrednio kto wie, ale pośrednio wzbudzając coś w okolicy, a to
    > wytworzyło by konkretne pole, które już mogło by coś tam...?

    Ale to ci grozi przy kazdej elektronice.

    > Poza tym - jak mechanicznie by to wyglądało? Rdzeniki nie są chyba klejone
    > Epidianem, czy innym Cyjanopanem, by się nie ruszały przy ewentualnych
    > wstrząsach?

    Normalnie nie, ale tez male wstrzasy im nie groza. Niewykluczone ze te
    kosmiczne jakos zalali.

    > Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem, który zajmował się przez jakiś szyciem
    > ferrytek, mówił mi, że ruskie - nie ruskie, na pomiarach całkiem sporo
    > odrzutów było, nie miał znaczenia kraj pochodzenia, parametry musiało
    > trzymać. Jak będzie okazja, podpytam go o użycie ferrytek w obiektach
    > poruszających się.

    Wtedy komputery byly duze, pradozerne, i malo z nich sie nie poruszalo.

    J.