  • Data: 2009-02-02 19:25:32
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: Adam Foton <u...@g...comk> szukaj wiadomości tego autora

    > komentujesz spadek wartości złotówki względem innych walut? Ale pomyśl -
    > jak się cieszą eksporterzy, którzy tak narzekali na silną złotówkę.

    Eksporterzy "pozabezpieczali" sie opcjami. Teraz nie tylko musza oddac
    bankom umowiona dole, ale tez trudniej im znalezc kupcow na zachodzie
    (kryzys, recesja, olaboga)

    A ci co sie nie pozabezpieczali zdazyli zamknac interesy gdy zlotowka
    byla wybitnie mocna.

    Ciekawy jestem, co sie bedzie dzialo, gdy w oczekiwaniu na spadek popytu
    wzrosna ceny sprzetu...

    AF