  • Data: 2009-02-02 23:49:36
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego większość krajów zaczęła wprowadzać "zabezpieczenia"
    > oraz "przyglądać się" (mimo tzw. wolnego rynku) wypływaniu środków
    > do firm-matek, które ich mocno potrzebują?
    > To nie Polska inwestowała na zachodzie, tylko na odwrót.
    > Jak "centrala" chce wyciągnąć pieniądze z .pl to raczej złotówek
    > nie potrzebuje :|

    Właśnie.
    Kurs wzrósł między innymi, bo wywiało z działającego na terenie PL systemu
    bankowego walutę.
    Gdzieś czytałem, że tylko jeden z banków wytransferował kilka mld dolarów w
    ciągu godzin.
    Pytanie teraz, jak w takiej sytuacji zachowa się bankowy system Słowacji
    (nie wiem jaką mają strukturę własności ich banki.
    Jeżeli mają podobną jak "nasze" - to możliwe, ze problemy trafią ich z
    zupełnie innej strony - a ich przyczyną będzie brak pieniędzy.
    Tak czy inaczej - drogie zabawki to mały pikuś. Problemem będzie np prąd po
    1zł/kWh.