  • Data: 2016-04-16 06:44:43
    Temat: Re: Koniec spalin
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.04.2016 20:20, re wrote:

    > Jak benzyna będzie po 1 euro to ludzie wyjdą na ulicę:P Ile to razy
    > mieli wyjść.
    > ---
    > Jakby benzyną grzali mieszkanie to by wyszli.

    A tam - żeby grzać mieszkanie trzeba je mieć - zdrożały o tyle, że w
    praktyce musisz na jego zakup przez całe życie zawodowe płacić i nikt
    nie wyszedł. Zresztą przecież nikt normalny prądem nie grzeje mieszkania:P

    > Serio liczysz na to, że rząd zrezygnuje z dochodów z
    > akcyzy? Nawet jeśli, to po prostu zapłacisz ją gdzie indziej.
    > ---
    > Wprowadzą akcyzę na prąd ... stały :-)

    Możliwości jest wiele - od wymiennych akumulatorów, przez prąd na
    potrzeby cywilne "na kartki", powyżej limitu na gospodarstwo płacisz
    akcyzę samochodową, Po prostu od samochodu 3kPLN rocznie, po
    dopierdolenie wszyskim na zasadzie abonamentu - masz możliwość ładowania
    to płać:P

    Ekonomi nie ma co w porównania elektryka - benzyna mieszać, bo to zależy
    tylko od polityki i podatków. Nawet jakby ropa była za free cena PB na
    stacji będzie powyżej trzech złotych:P Z drugiej strony LPG jakoś się
    ostało;)

    > Ale w weekend więcej.
    > ---
    > Tak ?
    > Policzmy.
    > Ludzik ma do pracy 15 km, czyli dziennie przejeżdża 30 km, czyli na
    > tydzień 150 km.
    > Gdzie miałby jechać w łikend by więcej przejeździć ? Raz na ruski czas
    > pojedzie na wycieczkę, ale ... jak to będzie 100 km to będzie dużo,
    > prędzej 50 km. To daje 2x50=100km, czyli mniej a nie więcej.

    Nie wiem gdzie inni, ale mi wychodzi(ło) 15kkm rocznie, czyli jednak
    więcej.

    > Gro ludzi, zwłaszcza tych co jeżdzą kilka km do
    > pracy (czyli mieszkają w mieście) nie ma odzielnego samochodu "w trasę".
    > ---
    > No nie ma, ale czy oni w ogóle gdzieś jeżdżą ?

    NIe - siedzą i oglądają telewizję;)

    Sporo ludzi w dalekie
    > trasy jeździ busem albo pociągiem. Na miejscu mogą sobie pożyczyć
    > samochód. Dzisiaj mało popularne, za kilka lat ...

    Sorry, ale żeby jechać gdzieś indziej niż do miast wojewódzkich
    pociągiem mając samochód trzeba być masochistą:P

    Shrek