    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
    Date: Fri, 24 Jul 2015 18:43:57 +0000 (UTC)

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Głupi jak but jesteś masti że linka dajesz do takich bzdur. Na dodatek jeszcze
    interpretujesz. Nie oddadzą, co najwyżej odsprzedać mogą. Fotoradary jakich używa SM
    mają właściciela. SM tracą prawo do wystawiania mandatów a nie do mierzenia
    prędkości. Ale jak zmerzą że ktoś przekroczył to mają obowiązek powiadomienia o
    wykroczeniach tych co się takimi wykroczeniami zajmują. Tamci okrężną drogą odpalą SM
    działkę i będzie jak do tej pory. A ze dostaną część a nie całość to wydajnością będą
    musieli ubutek pieniędzy uzupełnić.

    i znowu pokazujesz jakim jesteś idiotą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl