  • 1. Data: 2015-07-24 16:01:46
    Temat: Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
    Od: masti <g...@t...hell>

    <http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/496108
    ,sejm-odebral-fotoradary-strazom-miejskim-i-gminnym-
    miazdzaca-wiekszosc-poparla-now-prawo.html>

    Od 1 stycznia fotoradary przechodzą do ITD.
    Czyli pewnie większość z nich zniknie.
    Ciekawe jak załatają budżet gminy pasa śmierci na północy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2015-07-24 19:34:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Głupi jak but jesteś masti że linka dajesz do takich bzdur. Na dodatek jeszcze
    interpretujesz. Nie oddadzą, co najwyżej odsprzedać mogą. Fotoradary jakich używa SM
    mają właściciela. SM tracą prawo do wystawiania mandatów a nie do mierzenia
    prędkości. Ale jak zmerzą że ktoś przekroczył to mają obowiązek powiadomienia o
    wykroczeniach tych co się takimi wykroczeniami zajmują. Tamci okrężną drogą odpalą SM
    działkę i będzie jak do tej pory. A ze dostaną część a nie całość to wydajnością będą
    musieli ubutek pieniędzy uzupełnić.

  • 3. Data: 2015-07-24 20:22:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Od 1 stycznia fotoradary przechodzą do ITD.
    >Czyli pewnie większość z nich zniknie.
    >Ciekawe jak załatają budżet gminy pasa śmierci na północy?

    A ktos sie jeszcze daje na to zlapac ?

    Ostatnio nie potrafilem juz odszukac ile to w budzecie gminy Kobylnica
    ... ale pare swoich FR przestali atestowac ...

    J.

  • 4. Data: 2015-07-24 20:43:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    działkę i będzie jak do tej pory. A ze dostaną część a nie całość to wydajnością będą

    i znowu pokazujesz jakim jesteś idiotą

  • 5. Data: 2015-07-24 20:50:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-07-24 16:01, masti wrote:

    > Od 1 stycznia fotoradary przechodzą do ITD.
    > Czyli pewnie większość z nich zniknie.
    > Ciekawe jak załatają budżet gminy pasa śmierci na północy?

    Ale czy to napewno powod do radosci?
    Zeby sie nie okazalo, ze to przejscie z deszczu pod rynne. ITD
    moze wziac sie z koszeniem zeby odrobic za dwoch. A mozliwosci
    maja spore. Biorac pod uwage ze (o czym nie napisales, a to
    bardzo wazne) z nowa ustawa przychodza wyzsze stawki mandatow,
    to moze sie znowu zaczac temat pt. 'fabryka forsy'. Tyle ze tym
    razem nikt sie przezornie oficjalnie nie wygada ze jest taki nakaz
    ze trzeba 'wyrobic targety'.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2015-07-24 21:35:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ><http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/49610
    8,sejm-odebral-fotoradary-strazom-miejskim-i-gminnym
    -miazdzaca-wiekszosc-poparla-now-prawo.html>
    >Od 1 stycznia fotoradary przechodzą do ITD.

    A tak przy okazji - immunitety
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/480225,
    immunitet-zlapany-na-fotoradar-sedziowie-i-poslowie-
    na-celowniku-itd.html

    I sie zastanawiam jak to organizacyjnie dziala - w cepiku pole "auto
    nalezy do osoby z immunitetem" ?

    Bo straz miejska czy ITD - najpierw po numerze do cepiku, potem
    pisemko do wlasciciela ... i skad wiadomo, ze ukarac mandatem nie
    mozna ?
    Czy gdzies jeszcze ustala sie adres wlasciciela przez PESEL ?

    J.

  • 7. Data: 2015-07-24 22:55:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 24 Jul 2015 10:34:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >SM tracą prawo do wystawiania mandatów a nie do mierzenia prędkości.

    Jesteś pewien? Bo ja dziś kilka razy słyszalem i czytałem w kilku
    miejscach, że SM tracą prawo do "kontroli prędkości przy pomocy
    wszystkich fotoradarów: stacjonarnych, przenośnych i tych, które są
    zainstalowane na niektórych skrzyżowaniach".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2015-07-24 22:57:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 24 Jul 2015 20:22:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ostatnio nie potrafilem juz odszukac ile to w budzecie gminy Kobylnica
    >... ale pare swoich FR przestali atestowac ...

    Gdzieś czytałem że 11%.

    Ale mistrzostwo to Biały Bór, Bobolice i Człuchów.

  • 9. Data: 2015-07-24 23:34:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

> [...]
    > wszystkich fotoradarów: stacjonarnych, przenośnych i tych, które są
    > zainstalowane na niektórych skrzyżowaniach".

    mierzyć mogą jak każdy obywatel. I nic dalej z tym nie mogą zrobić. Ale
    kogutek wierzy w "sprawiedliwość ludową" :)

  • 10. Data: 2015-07-25 00:31:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jul 2015, jerzu wrote:

    > Jesteś pewien? Bo ja dziś kilka razy słyszalem i czytałem w kilku
    > miejscach, że SM tracą prawo do "kontroli prędkości

    Pytaniem jest, czy "mierzenie" i "kontrola" są tożsame.
    IMVHO nie (a kryterium rozróżniającym jest właśnie oddziaływanie
    skutkowe).
    W końcu Ty też możesz sobie mierzyć (i to zupełnie niehomologowanym
    radarem), byleby nie zakłócać ruchu (i uprawnionych do kontroli).
    Nic z tego nie będzie wynikało i tyle :)

    pzdr, Gotfryd