  • Data: 2015-07-25 02:42:48
    Temat: Re: Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prawo do mierzenia prędkości masz i Ty to dlaczego SM miała by nie mieć. Policja
    uruchamia skrzynki pocztowe na które ludzie ślą filmiki z wykroczeniami. Jak byś w
    ramach hobby kupił sobie profesjonalny fotoradar i robił fotki przekraczającym i słal
    te fotki na Policję to winni byli by karani mandatami. Tak ze nie tylko jakieś organy
    mają prawo do różnych działań. O ile w przypadku osoby fizycznej trudno mowić o karze
    za nie ujawnienie wykroczenia to taka strasz ma to w zakresie obowiązków i nie
    ujawnienie przez strasznika jest karalne. Strasz teoretycznie jest zależna od
    lokalnej społeczności. Państwowe organy od wykroczeń drogowych nie są od ludzi
    zależne. Raz powołane są praktycznie wieczne. Strasz ma gówniane PR przez fotoradary,
    bo poza tym to potrzeba instytucja i w drobnych sprawach o wiele skuteczniejsza od
    Policji. Z drugiej strony ja by dostali zakaz focenia to się wezmą za źle
    zaparkowane samochody. To ja już wolę żeby focili.