eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKoniec balu panno Lalu?Re: Koniec balu panno Lalu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!178.20.174.19
    8.MISMATCH!feeder4.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!eternal-september.org!feed
    er.eternal-september.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koniec balu panno Lalu?
    Date: Wed, 13 Nov 2019 16:50:40 +0100
    Organization: Bambucco.Corp.Ltd
    Lines: 39
    Message-ID: <kady47ybvy36.1v9qyr88lt32t$.dlg@40tude.net>
    References: <2...@g...com>
    <qqbhtg$6c7$1$Jacek@news.chmurka.net>
    <5dc96339$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qqfg04$lrq$1@news.icm.edu.pl>
    <nlr59m4uw5jd$.16j3lcmrc216v.dlg@40tude.net>
    <5dcbdeee$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...net>
    <5dcbeee1$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <8qlvwr99bimw$.alb85wwh892y$.dlg@40tude.net>
    <5dcc02fb$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <5dcc163e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: j...@g...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="e6cc3cf55c1bbf2061388b0682526062";
    logging-data="18379";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/IPc4SBFQ8aVSOD9VaANys"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:1VUZr0NXFY5mZmmz5AXDAgrftrw=
    X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
    t.<O
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665921
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Nov 2019 15:42:04 +0100, Kviat napisał(a):

    > W dniu 13.11.2019 o 14:55, Jacek Maciejewski pisze:
    >> Dnia Wed, 13 Nov 2019 14:19:49 +0100, Kviat napisał(a):
    >>
    >
    >>
    >> I jeśli uważasz że badania
    >> psychofizyczne po alkoholu nie mają nic wspólnego z prowadzeniem auta
    >> toś głąb niewart rozmowy.
    >
    > I jeśli nie zrozumiałeś, że nie twierdzę, że nie warto przedyskutować
    > zmiany (czy chociażby ujednolicenia) limitu alkoholu (bo warto), lecz
    > twierdzę, że to temat zastępczy i trzecia kolejność odśnieżania jeśli
    > chodzi o bezpieczeństwo na drogach, toś głąb niewart rozmowy.
    >
    Poczytaj sobie:

    http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/62-wiat-prob
    lemow/614-nietrzezwosc-na-drogach.html
    https://docplayer.pl/6082590-Wplyw-alkoholu-na-spraw
    nosc-kierowcy.html

    Jesteś zwolennikiem dopuszczalności umiarkowanego stopnia spicia
    kierowcy, ja jestem zwolennikiem całkowitej trzeźwości, więc się nie
    dogadamy, jeśli te artykuły nie dadzą ci nic do myślenia.
    Ok. 20% wypadków przypisanych alkoholowi to nie jest trzecia kolejność,
    niestety. Niezależnie od tego, wypadki mają mnóstwo innych przyczyn i
    tego też nie należy zaniedbywać tylko rzecz poprawiać we właściwy
    przyczynie sposób.
    Co do pijanych kierowców, uważam że znaczne podniesienie sankcji za
    pijaństwo ma tu sens jak rzadko w innych gałęziach prawa karnego. Za 0,5
    promila utrata prawka na zawsze, za 1 promil - konfiskata bryki i
    prawka. Za zabójstwo po pijaku samochodem - odsiadka min. 5 lat plus
    powyższe plus obowiązek alimentacyjny rodzinie zabitej osoby. Klacz za
    capa daję że w kilka lat byśmy wyszli na prostą z tym zagrożeniem. A ile
    fajnych bryk by można kupić u komornika :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: