eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKomunkacja mikrokontroler<>przeglądarka oraz jaki ETHERNET › Re: Komunkacja mikrokontroler<>przeglądarka oraz jaki ETHERNET
  • Data: 2011-05-28 16:58:55
    Temat: Re: Komunkacja mikrokontroler<>przeglądarka oraz jaki ETHERNET
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-28 15:36, Arkady pisze:

    > W Tesco widzialem na kilogramy mozna kupic. Atheros i google polecam.
    >
    > To drugie pytanie to wybacz ale chyba zartujesz ?

    Jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz.

    1.Układy te nie są do zdobycia w typowych kanałach dystrybucyjnych jak
    Farnell, TME, Digikey itp. Być może w Qualcomm i u jego przedstawicieli
    można kupić tysiąc sztuk.
    2. Nie udało mi się w sieci znaleźć User-Manuala czy Programmers-Manuala
    od Atherosa. Nie twierdzę, że na pewno go tam nie ma. Ale nie udaje się
    tego znaleźć - w przeciwieństwie do NXP, Amela, Luminary, ST i wielu
    innych. Zapewne producent dostarczy gdy się podpisze z nimi umowę. Na
    stronce Qualcomma są tylko broszurki informacyjne.
    3. Nie ma możliwości przygotowania sobie jakiegoś minimalnego środowiska
    na GCC do pracy z Atherosem. Jedyne co można zrobić to zassać całe
    źródła openwrt i próbować przerabiać do swoich potrzeb.

    W sumie nie jest procek do zabawy dla niezależnego dewelopera, który
    chciałby zapoznać się z dokumentacją, kupić 10 sztuk i zrobić sobie
    próbne płytki które nie będą kopią jakiegoś routera tylko czymś całkiem
    innym.

    MD