  • Data: 2020-02-12 04:48:13
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Jak to co znaczy? Po prostu się da. Klawiaturę mam systemową,
    >niezmienioną. Można na niej *łatwo* napisać każde słowo dowolnego
    >języka posługującego się rozszerzonym alfabetem łacińskim (są
    >martwe klawisze).

    To wpisz Jarosław po rosyjsku.
    No chyba, ze Cie nie doceniam, i biegle to robisz ... a po arabsku,
    chinsku i koreansku - to juz sobie nie poradzisz :-)

    Sie da ... tylko kto ma potrafic. Tlumacz przysiegly z danego jezyka ?

    >Oczywiście w Unicode. Jeśli "pod spodem" jest
    >jakaś wybrana strona kodowa, to rzecz jasne tylko te litery,
    >które się w niej znajdują.

    A cos pisales ze Unicode jest niedobre :-)

    >A kiedyś dokumenty pisano ręcznie -- nie było żadnego problemu
    >z dodawaniem kreseczek do liter.

    Ale odeszlismy od tych metod i jest ambaras :-)

    J.