  • Data: 2020-01-29 23:45:02
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-29 o 19:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mateusz Viste"  napisał w wiadomości grup
    > (...)
    >
    > Cos mi chodzi po glowie, ze byly takie. Raczej jako ciekawostka, i w
    > sumie dosc niedawno, bo pamieci na to troche trzeba ...

    W czasach pewexowskich kolega miał jakiegoś, wtedy ogromniastego, chyba
    NECa, który pozwalał zamrozić obraz. Ale po odmrożeniu wyświetlał
    oczywiście bieżący materiał.
    Miał jeszcze PIP (co wtedy było raczej oczywistością), ale mógł po kolei
    skanować kanały i wyświetlał 9 "stopklatek" z kolejnych kanałów.
    Ja wtedy maiłem Rubina, w którym co pół roku poprawiałem zbieżność i
    ostrość, i tamten telewizor to był kosmos w porównaniu do radzieckiego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam