    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Date: Wed, 29 Jan 2020 19:17:26 +0100

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-01-29 o 15:18 +0100, Michał Jankowski napisał:

    >Czy to nie jest jakiś bufor, który stacja trzyma w pogotowiu żeby móc
    >przerwać program w razie mega wpadki, coby niewygodny obraz nie
    >poleciał w eter?

    Raczej nie.
    Kodeki. One najpierw wyliczają różnice obrazow, wiec musza miec kilka
    do dyspozycji.
    Aczkolwiek 30s ... duzo. Az tak dlugo to te kodeki chyba nie patrza.
    Duzo pamieci gdzies po drodze potrzeba :-)

    >Za to obecne telewizory mają możliwość zapauzowania lecącego
    >programu.
    >Kiedyś to było nie do pomyślenia.

    Cos mi chodzi po glowie, ze byly takie. Raczej jako ciekawostka, i w
    sumie dosc niedawno, bo pamieci na to troche trzeba ...

    J.