  • Data: 2010-05-21 11:33:38
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-21 13:09, Konrad N.S. pisze:
    > a sam przyznam, że szkoda, że nie ma takiej możliwości, lub, że mało
    > jaki sprzedawca/sklep ją daje. sam także obejrzałbym niejedno w domu
    > spokoniej i dokładniej, i zmienił z niejednym moją decyzję zakupową.
    A potem byłby płacz jakie te komputery drogie, gdyby sprzedawca musiał w
    cenie nowego sprzętu umieszczać jeszcze obniżki cen sprzętu
    "testowanego", którego nikt po normalnej cenie później nie kupi.

    > zwłaszcza w przypadku laptopa jest tyle zmiennych wpływajacych na
    > jakość i wygodę czy odbiór sprzętu przez nabywającego, że nie sposób
    > wszystkiegiego stwierdzić bądź sprawdzić w sklepie.
    W dużych sklepach masz egzemplarze testowe, które stoją, możesz je do
    woli macać. Oczywiście ich wybór jest ograniczony i ceny zazwyczaj
    wyższe niż w sklepach internetowych - już chyba wiadomo dlaczego.

    Maciek