    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer nie wstaje z podłączoną myszą USB
    Date: Fri, 6 Aug 2010 23:57:22 +0100

    "Netx" <n...@g...pl> wrote in message news:i3i0b3$grc$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wypisuje żadnych błędów tylko "zamiera" z wyświetlonymi komunikatami o
    > wykrytych hdd/cd.

    asus tak miewa, moja p5q deluxe jest bardzo wybredna co do urzadzen
    podlaczonych do huba, dwa huby kaskadowo to gwarancja stopu podczas
    postu, u mnie problem dotyczyl sporadycznie uzywanego logitecha rx1000,
    i pojawial sie ponownie co druga aktualizacje biosu, nie walczylem z
    tym bo i tak komp chodzi 24/7 ale jakies spostrzezenia chetnie przeczytam

    > Bios 1006.A (nie najnowszy) ale upgrade w tej chwili nie mogę zrobić
    > (zdalnie). Dodatkowo mam pytanie czy wgranie nowego biosu będzie wiązało się z
    > koniecznością reinstalacji sterowników Windows XP Home?

    nie, warto jedynie zwrocic uwage zeby ustawienie AHCI\EIDE zostalo
    niezmienione, inaczej czeka cie bsod