    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer na miarę
    Date: Mon, 10 Nov 2014 18:58:50 +0100

    W dniu 2014-11-10 o 18:51, m4rkiz pisze:
    > tutaj o wiele lepiej sprawdzi sie jakis dropbox czy pochodna dzialajaca
    > po lanie jezeli net jest tylko z gsm

    > hub usb na biurku jest o wiele wygodniejszy niz wtykanie tego w plyte

    Mam dwa USB z tyłu komputera i dwa z przodu. Przy czym nie wiem które to
    USB 2 a które USB 3. Gdy klucz podpinałem z przodu był kłopot, musiałem
    z tyłu.
    Mówisz że przydałbym się hub USB?

    > nawet topowe karty graficzne potrzebuja ponizej 300W, na reszte 100W
    > wystarczy
    > z zapasem

    Mam 380. Nawet kupiłem FSP Fortron 700W fsp700-80gln, dobrej firmy, aż
    700 watowy, z wydajnością ponad 90% i do tego tanio.
    Ale na razie leży, bo o ile dysk czy pamięć mogę dołożyć łatwo, to
    wymiana zasilacza to trochę problem, boję się spięcia. Musiałbym
    odłączyć płytę główną, wymienić zasilacz, trochę inny niż stary,
    wiatraczek ma chyba skierowany do dołu.
    Ale może hub USB i wymiana zasilacza rozwiązałaby sprawę w starym
    komputerze.