  • Data: 2014-11-12 02:16:19
    Temat: Re: Komputer na miarę
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-11 o 19:16, Przemysław Ryk pisze:

    > Czekaj - dla zestawu ciągnącego dajmy na to 400W kupno zasilacza 550W, to
    > jest zakup na styk?
    >
    > Swoją drogą - jak wygląda sprawność dla zasilaczy z certyfikatami 80+ przy
    > obciążeniu w okolicach 50-60%?

    Certyfikat 80+ co? bronze, silver, gold, platinum? W certyfikatach
    opisane są te sprawności - przy 20%, przy 50% i ZTCP przy 80%.
    http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&
    op=Story2&reid=199
    Tu masz test, tyle, że nie wiadomo, czy był podłączony do napięcia 115,
    czy 230V,a to ma wpływ na sprawność.
    http://www.nzxt.com/uploads/downloads/manuals/manual
    _hale_90_multi.pdf
    Na stronie 3 masz podane. Mam model akurat 650W dlatego do niego się
    odnoszę. Jeszcze V1, ale widzę, że śladu po nim na stronie nie ma :P.