  • 11. Data: 2011-10-25 10:55:33
    Temat: Re: Komputer do pracy do minus 12 stopni - da rade?
    Od: "Paweł U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j84c7q$7ag$...@i...gazeta.pl...

    > akurat bede mogl wyjac akumulator bo bedzie nonstop na zasilaniu - chyba,
    > ze ta bateryja podtzrzymujaca BIOS mialaby byc problemem?

    Upewnij się przed zakupem, czy laptop startuje bez akumulatora i tylko z
    zasilaniem z gniazdka. Bo np. Samsung mojego syna nie odpala z wyciągniętym
    akumulatorem.

    Paweł

  • 12. Data: 2011-10-25 12:26:48
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjad48v.nqb.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Taki stary grzejący się skaziak byłby tu akurat zaletą. :)

    Ma jakieś znaczenie interfejs, czy może piszesz o takim NAPRAWDĘ starym? :)
    Aż muszę najbliższej zimy spróbować, choć kiedyś jakiegoś rzęcha pakowałem
    do zamrażarki, odmawiał współpracy, aż sie trochę rozgrzał (choć na obudowie
    jeszcze było trochę szronu)... ale może mi się uda jakiegos rozgrzanego, na
    zimno zimą wystawić i zobaczyć, co będzie...? Miałem dyski, co w pokoju
    grzały mi się powyżej 50oC :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 13. Data: 2011-10-25 15:26:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Osadnik" 4ea5dba6$0$5810$6...@n...neostrada.pl

    > Ja stosowałem zwykłe dyski, flash nie stosowałem ze względu na to ze wahania
    temperatury mogą szlag trafić dane.

    A ja mroziłem penflaszkę w zamrażarce -- zero problemów?
    Ochronna nasadka pękła jakiś czas później...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-10-25 19:04:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 25 Oct 2011 14:26:48 +0200,
    Araneus Diadematus <w...@c...pl> screamed:

    > Ma jakieś znaczenie interfejs, czy może piszesz o takim NAPRAWDĘ starym? :)

    Generalnie wszystkie grzeją podobnie, tylko starego nie byłoby szkoda
    użyć. :>

> [...]
    > zimno zimą wystawić i zobaczyć, co będzie...? Miałem dyski, co w pokoju

    Moje bez cyrkulacji powietrza spokojnie rozgrzewają się do +50 przy Tamb
    +22.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 21:02:53 user up 12966 days, 8:57, 1 user, load average: 0.00, 0.71, 0.22 ]

    A psychiatrist is a man who goes to a strip club and watches the audience.

  • 15. Data: 2011-11-01 08:39:24
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl>

    On Mon, 24 Oct 2011 23:47:11 +0200, Michoo wrote:
    [ciach]
    > będziesz prawdopodobnie musiał rozejrzeć za dobrym panelem
    > rezystancyjnym - te na większości sprzętu są pojemnościowe i nie są
    > kompatybilne z rękawicami.

    Koreańce już sobie z tym poradzili(ciekawe czy opatentuja :))
    http://pclab.pl/news41044.html

    Bo(o)t manager

  • 16. Data: 2011-11-01 17:56:24
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:j8ob7r$lhl$1@news.onet.pl...
    > Koreańce już sobie z tym poradzili(ciekawe czy opatentuja :))
    > http://pclab.pl/news41044.html

    Rożkiem kanapki z chleba też się tak bawiłem... :P :) A później kanapkę
    zjadałem. Działało, dopóki był chlebek (lub bułka odpowiednio twarda) :) i
    można było dotknąć tym telefonu. Krówką też smyrałem po ekranie, tylko
    kostką cukru nie... Niestety, dotyk mi się stłukł (nie od papu) :) i aparat
    czeka na naprawę (sam ją zrobię, zeby nie było) :))

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 17. Data: 2012-01-06 00:41:01